promenaden blev av & träffade också några pööjjjks' och mormor! :D <33

var med mormor på stan först, hon köpte en present till min lillasyster som fyller år på torsdag, inlägg kommer om henne då.
och min kusin ( emy ) fyller år på fredag, inlägg om henne också!
men somsagt.. stan ja, sen köpte hon leggings, tunika & foundation till mej.
sen var det en alkis på stan, vi blev skiträdda :o,
(för alla som bor på gotland) :
sen gick vi mot åhlens, sen kom mormor på att hon skulle tillbanken, men det var stängt, så vi gick tillbaka förbi claes ohlsson och sen kom vi på att vi parkerade på åhlens parkeringen, så då går vi tillbaka igen, hahaha..
vi va ju rädda för alkisen, som hällde ut öl, mormor ba: nepp, han ville inte ha mer. skööning.se, bästa mormor :D<3
sen skjussade hon hem mig iaf, och sen satt ja vid datan, åt mat, sen drog jag till julia,
som sagt, jag blev vän med min "förredetta bästavän" ( julia ) som du har skrivit på din blogg, vi är fortfarande bvänner, för det kan inget ändra på, inte ens ett bråk. just so u know, Biiiaaatch (; <3333
men jag och julia gick våran promenad, vääldigt nyttiga som vi är så går vi in på donken, haha -.-
hade bara 3,50 kr vatten kostar 4 ( två st ) så jag bad med värsta hundögonen till killen däär, och fick det.
vi träffade också maja och inez, soetnosarna.se, så vi snackade lite med dom där inne på dönkish.
sen gick vi hem, fick fetaste dissen av casper och david.
men sen fick ja gå hem sjl, så ja ringde casper och bad han och david komma. så dom gjorde det, men skrämmde mej som FUCK. vi gick hem till mej, ja fick damp då...
så vi gick ut och typ snackade.
tog också med gucci, damphunden him self!
nu kom ja nyss hem, så ska tvätta bort sminket, och sen suusssaa.
ni får ha de super über bra allihopa, så skriver jag imorgonbitti ( om ja hinner )
om inte ja hinner så får ni ha en bra daag.



love
amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0