onsdag, skolan.

slöjd
läsning ( julia läste högt för mej, för ja kan inte koncentera mej annars, alla kollade som vi va cepe)
idrott ( var på gutavallen, sprang 100 m och hoppade längd. )
svenska
lunch
no
matte  (berättade om julias liv för 'alla')

nu ska plugga inför ett OMprov imorgon som är imorgon i NO.
sen ska ja äta
gå till ica maxi med julia och köpa amigo hahhahaha!

är också snäller och lägger in några bilder ( klicka för 'förstoring' ) från idag.

NO:

före  efter

   
  
bild 1: julia före.
bild 2: julia efter
bild 3: jag louise och julia
bild 4: jag och vickan
bild 5: jag
bild 6: julia
bild 7: jag

MATTE:
   
bild 1: julia slog sej
bild 2: xavier visar hur man springer från en lärare
bild 3: jag testar

hadebraa!
pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0