jag och julia är bääst

veeet ni ?
igår blev jag och julia valda till representanter i klassen.
dom kunde rösta på :
Felix Xavier ||||
Amanda Julia ||||| |||||
Casper Adam ||||| |||

wohoooow, tack till alla söötnuuusar som röstade på oss <3

julia sov hos mej inatt,
vi var med casper och david igår.
sen gick vi till puma (var påväg) men casper och david cyklade hem till mej och skulle hämta en till cykel.
då säger dom till min mamma att vi var påväg till puma, så mamma ringer och jag och julia får inte gå dit.
så vi går hem och ser film..
sen somnar vi tidigt som fan. och vaknar tio över tio och åt godis.
nu ska vi äta frukost, sen vet jag inte vad som händer idag

pussseen

Kommentarer
Postat av: Diana

Härlig blogg du har!! Ska vi prenumerera på varandras på bloggkoll?? :) Kram och trevlig lördag!

2008-10-11 @ 14:50:29
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0