bäst på att skjussa på styret ?

igår var jag i skolan först, astråååkigt.
efter skolan var ja med julia, vi såg film å liteeee, hahaahhha på bingan... xD du och din jävla risifrutti.
sen på kvällen kom david hem till mej, vi chattade först lite med casper, sen drog vi till tjelvar, och då skulle ja skjussa han på styret.
så när vi kommer fram till tjelvar, så står typ 5personer i en ring, och då raamlar ja med cykeln, så jag skrapade upp hela mitt knää, fett ont & FEEETT pinsamt!
men vi var där ett tag, sen gick vi hem till julia och hämtade mitt smink, och sen gick vi till mej igen.
men då cyklade david heeem.

idag är det skola,
ska få tillbaka mitt spanska prov, i tell u later.
pusspuss

Kommentarer
Postat av: Mami

Håller tummarna för att det gick bra på spanska-provet. Ikväll är det DH, wiiiii! :) Puss

2008-10-07 @ 13:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0